快來看看我有點破舊的家~

我住在布里斯本。來看一下布里斯本的位置圖。

australia_map.jpg 

It's where I stay in Brisbane.

A single room in a Queenslander unit.

I'm in the second unit of this house, which is the ground floor.

這是房子的外觀,但是我住的房間是在樓下的。

---

我可愛的房間,自己動手做的桌子和櫃子

For more photos of my stay, please check me web album.

想看更多我家的照片,請點選我的網路相簿

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    waalile 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()